پلاک 14
پلاک 14
دستنوشته ها ی یک خبرنگار

 

اصل ماجرا رو یه بار نوشتم ولی بخاطر سرعت اینترنت ذخیره نشد.دیگه حسشو نداشتم دوباره تایپش کنم برای همین خبری که ازمکه فرستادم رو اینجا هم کار کردم .
زمزمه های امیرالمومنین در مسجد کوفه منجر به علاقه یک جوان ترکیه ای برای گرویدن به شیعیان جهان شد.
خبرنگار البرز در گزارش خود از مکه مکرمه آورده است : یک دختر جوان اهل ترکیه که به تازه گی مسلمان شده با اشتیاق به امیرمومنان علی بن ابی طالب علیه سلام اظهار داشت : دوست دارم به شیعیان جهان بپیوندم.
 گروهی از زائرین ایرانی برای انجام طواف مستحبی اقدام به قرائت مناجات امیرمومنان در مسجد کوفه نمودند که هماهنگی و صوت خوش روحانی جوان کاروان باعث جلب زائرین دیگرکشورها به سمت گروه ایرانی شد.
 درمیان جمعیت حلقه زده به دور زائرین ایرانی مسلمانان کشورهای اندونزی،مالزی،هند،پاکستان ترکیه، افغانستان ،ترکمنستان و برخی کشورهای عربی و آفریقایی دیده میشدند، آنان درحالی همگام با زائران ایرانی مناجات امیرمومنان را قرائت میکردند که نمیدانستند این ادعیه متعلق به چه کسی است ولی حس زیبایی که در بین زائرین گرد خانه خدا ایجاد شده بود وصف نشدنی بود.
پس از اتمام دعا ونماز طواف یک دختر جوان ترکیه ای به روحانی این گروه ایرانی نزدیک شده واز او سوال کرد : من این دعا را تاکنون نشنیده ام اگر ممکن از بگوئید این دعا ازکیست و درکدام کتاب است.
وقتی به اوگفتند: این دعا از امام اول شیعیان حضرت علی (ع) است گویا چشمانش برقی زده باشدکلام او را قطع کرده و ادامه داد27سال دارم و تاچند وقت پیش مسیحی بودم به مرور به اسلام علاقمند شدم و باوجودی که تمام اعضای خانواده ام مسیحی هستند من مسلمان شدم.
ازشیعیان و تفکراتشان چیزهایی شنیده بودم اما آنچه درمورد آنها میدانستم این بود که به خدا باور ندارند و از ائمه خود شفا خواست و طلب حاجت میکنند!!
وی ادامه داد: اما این مناجات زیبا مرا به باوری عمیق نسبت به خدا رساند که تاکنون به آن دست نیافته بودم .
وی گفت : شبی  مدینه را درخواب دیدم برای همین مشتاق شدم تا به این سفر بیایم .وقتی پا به مکه گذاشتم دنیا برایم دگرگون شدتااینکه امشب این دعای زیبا را به گوشم شنیدم و وسعت آن در تمام وجودم تاثیر گذاشت.
او افزود: اکنون به شیعیه و باورهایی که پیش از این از این مذهب بصورت پراکنده شنیده بودم ایمان پیدا کرده ام و دوست دارم بزودی در خیل شیعیان جهان قرار بگیرم.
وی درپایان اظهار داشت: علاقمند شدم بزودی به ایران سفرکنم و با ام القرای جهان شیعه آشنایی بیشتری پیدا کنم.
این زائر ترکیه ای با راهنمایی روحانی مذکور به بعثه مقام معظم رهبری معرفی شد

مناجات امام علی علیه السلام در مسجد کوفه - دانلود


نظرات شما عزیزان:

منتظر
ساعت9:34---12 اسفند 1390
زیبا بود.در عنوان بالا شیعه را اشتباه نوشتید، اصلاح کنید.التماس دعا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 3 اسفند 1390 توسط علی جعفری

برچسب ها: خانه خدا دخترترکیه ای  شیعه  مناجات امیرالمومنین درمسجد کوفه 
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin